lørdag 2. april 2011

Kaffestasjon og helg ♥

Til bursdagen var jeg så heldig å få denne lekre kurven/brettet med endel nye gg kopper ♥ Jeg har lenge ønsker meg en kaffestasjon ved nespressomaskinen. Så nå kan jeg fylle opp denne kurven med nye herlige GG kopper og bokser
Jeg ønsker meg en hvit nespressomaskin med steamer..men denne duger bra enn så lenge ;)

Denne helgen består av masse KOS og godt selskap
Igår var vi hos et vennepar å spiste NYDELIG treretters!! Godt for slitne småbarnsforeldre å komme til ferdiglaget mat!
Idag er det familie på lørdagsgrøt og 30års bursdag til en kompis!
Inatt skal prinsessene sove hos mormor og beste.. en etterlengtet natt uten avbrutt søvn, ei jente som tisser i senga og som ligger halvt over meg (selv om det er veldig koselig det også..) og to jenter som våkner litt i tidligste laget..

Livet er herlig

Dagene ellers består av jobb og familieKOS. På mandag skal lilleprinsessa begynne i barnehagen, det er litt rart for en hønemor som meg... Plutselig har babyen min blitt så stor! Men jeg tror hun kommer til å STOR trives!

Takk for alle dere som legger igjen spor og som etterlater spor! Blogge har blitt nedprioritert etter jeg startet i jobb igjen. Inspirasjonen har vært fraværende, og jeg vet ikke helt hva jeg skal blogg om.. men nå håper jeg at jeg er på gli igjen *smiler*

På tampen noen nydelige roser fra mannen. Disse kom han hjem med en onsdag ettermiddag.
Tusen takk kjære
For noen nydelig roser! De står like fint etter halvannen uke.

Jeg ønsker deg en RIKTIG GOD HELG

post signature


10 kommentarer:

  1. Så koselig kaffestasjon og fine bilder. Koselig å høre fra deg igjen. Så godt å høre at livet er herlig!
    Her er også livet flott om dagen, med våren og graviditeten som går mot slutten.
    I kveld skal vi kose oss med indisk.
    Ha en fin lørdagskveld. Klem Vivian

    SvarSlett
  2. Glad i deg! (Og glad i kaffemaskinen din:)
    KLEM!

    SvarSlett
  3. Så fine ting:-)

    Du finner en personlig overraskelse hos meg i dag:-) Se bloggen min.

    SvarSlett
  4. Koselige bilder og kaffe er hærlig....;)))
    Ha en deilig søndag!

    SvarSlett
  5. At du ikke bare kjøper melke steamer til maskina du har ....

    SvarSlett
  6. Hei hei, er bare innom for og ønske deg og dine en strålende påske, vi er heldige med været her nede i sør.

    Klemmer fra Ine

    SvarSlett
  7. Hei Janne!
    Så koselig melding fra deg inne hos meg!
    Og så for en koselig blogg du har, legger meg til som følger. Blir koselig å følge deg!
    Ja, tida flyr. Ikke lenge sia vi satt med hver vår snuppe og sang og trallet, koselig!
    Sofie har nesten begynt å løpe nå, klatrer opp i sofaen, ja opp i alt!!!
    Tomine stortrives i bhagen(Sofie skal begynne der i august) og ho blir 4 til sommeren. Jeg begynner å jobbe i august, så disse mnd er permisjon uten lønn...blæh!!!

    Jeg har også lyst på en kaffemaskin, lei av å trakte kaffe hver gang jeg vil ha kaffe(og d er ofte)

    Jeg er jo ganske fersk i blogglandia, men d hadde jo vært koselig med et bloggtreff i KrSand og omegn traktene(vet ikke om det er noen som gjør det?

    Håper du har det bra!! Så blogges vi!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  8. Håper dere har fine dager og at minstejenta koser seg i barnehagen! :)

    Klem June

    SvarSlett
  9. Heja! :)
    Ja kjempegøy å endelig få plass på ballettkurs!:)
    To av kursene var allerede fulle når det var mulig å melde seg på, så da ble det torsdagen på oss!
    Gleders oss!
    Håper dere får en fin ny uke og ikke minst 17.mai! :

    klem

    SvarSlett
  10. Da skal vi på samme kurs, så vittig!:)
    Ses nok etter sommeren da ja! Koselig!:)

    SvarSlett

♥ Takk for at du legger igjen en liten hilsen hos meg ♥