fredag 27. mai 2011

Bursdagsfest ♥


For noen måneder siden fylte jeg og min kjære 30år!! Det måtte feires og bursdagen hadde vi forrige helg. Vi har de aller fleste venner felles, og det ble derfor invitert inn til 60 - årsdag


Ialt ble det invitert ca 60stk, men desverre kunne ikke alle komme. Vi ble totalt 37 og er så takknemlig for alle som kom å gjorde dagen og kvelden til en fest
Jeg er et liste og planleggingsmenneske og har tenkt på denne festen noen uker nå.. uheldigvis har jeg eksamen i autorisasjon så tankene har vært mer på blomster, bordpynting, kaker og organisering og heller lite på finans, makroøkonomi og arveavgift ( som den jo EGENTLIG burde være ).


Det ble pyntet med lilla fresia, noen grønne "kvaster" og lilla syriner fra naboens hage. Dette ble plassert i norgesglass med blondebånd rundt *me like* Lilla servietter, hvit duk, zink, blonder, norgesglass og sandkakeformer er helt etter mitt hjerte. Det ble enkelt, men veldig meg ( godt mannen ikke har noen innvendinger..hehe.. han var mest opptatt av musikk og lyd..bombe ;)) )


Min snille svigerinne hjalp til med blomstene og snilleste Karen med borddekking!! TAKK!!
Det er utrolig koselig og ikke minst GØY å samle alle de vi er så glad i fra fjern og nær til selskap og fest!!


Deilig kinamat fra Les Kitchen i Kristiansand ( kan VIRKELIG anbefales), MASSE kaker, godis, band, underholdning, one tree hill quiz og ikke minst godt med drikke gjør kvelden minnerik. Jeg lagde en nydelig velkomstdrink/sommerbowle, tror den falt i smak
 ♥


Ellers er det ikke mye nytt i heimen.. jeg har noen prosjekter jeg MÅ gjøre NÅ!! Lekestua skal gjøres ferdig når vi kommer hjem fra Mallorca ( jepp.. snart åker vi..) og uteområdet skal bli sommerslig.. da kommer det bilder :)

Gjestene ble ønsket velkommen av denne og nydelig velkomstdrink

Her er det fredagskveld, mannen øver med bandet til bryllup,beina er høyt hevet og husarbeid tas når overskuddet kommer ;)

GOD HELG
post signature

4 kommentarer:

  1. Nydelig bord du har dekket
    Tenker dere koste dere masse

    SvarSlett
  2. God helg til deg og! :)
    Hørtes ut som en vellykket bursdagsfeiring!

    klem:)

    SvarSlett
  3. Så gøy å feire dagen i sammen. Meg og min har også bursdag med noen dagers mellomrom, men her skiller det 5 år:)
    Nydelig bord og koselig å se innlegg hos deg igjen:)

    Kos dere med lørdagskvelden!
    Klem Vivian

    SvarSlett
  4. Hei Janne! Så koselig å "ramle innom" bloggen din! Kjempeflott blogg du har! Håper du og dine har det fint! Det ser jo slik ut da!
    Jeg holder på å planlegge 30års lag selv, det er mye som skal på plass, men takket være blogger +++ så får man masse gratis inspirasjon!

    Klem fra Kine (tidl. klassevenninne fra GUS og Skien vgs) :)

    SvarSlett

♥ Takk for at du legger igjen en liten hilsen hos meg ♥