onsdag 14. desember 2011

Gammel hvitmalt restaurert skjenk selges!!


Jeg skal selge min nydelige skjenk som jeg egentlig er fornøyd med, men som er for stor i stua. Noen som vil kjøpe/vet om noen som vil kjøpe??
Mål: H 125cm B 111cm D 44cm


Jeg selger den til høystbydende over 1.400,-. Skjenken kan leveres i Kristiansand og omegn, og mulig også i Grenland.

Ellers er bloggen definitivt nedprioritert.. utrolig leit og synd!

Håper dere alle har en fantastisk adventstid og ikke minst juletid! Her i sør er det ikke mye som minner om jul med storm og regnvær

Ha en nydelig dag
post signature

3 kommentarer:

  1. Åh,skulle ønske den sto i Tromsø,hehe!:)
    Nydelig!:)

    SvarSlett
  2. Hei, Er den solgt? Mvh Lene

    SvarSlett
  3. Good blog post. I definitely appreciate this site.
    Stick with it!

    Also visit my site - trainerthis ipod doubles

    SvarSlett

♥ Takk for at du legger igjen en liten hilsen hos meg ♥