tirsdag 5. oktober 2010

Gammel kasse ♥

Denne kassen (og ei til som står i loftstua) fant mamma på en bruktbutikk hjemme ♥
De har til nå fått lov å stå ute, men nå som høsten har kommet fikk de komme inn i varmen

Hva er vel ikke bedre enn å bruke den som et lite bord ;) Jeg har aldri funnet noe sted til evighetskalenderen min, men den fant seg fort til rette oppå den gamle kassen *smiler*

Noen gamle bøker hjelper til med å få den litt opp fra kassen
Jeg var litt i tenkeboksen om den skulle få seg en omgang med litt hvitmaling... tiden vil vise

Her er det grått og trist, hva er vel bedre da enn  å rydde i sommerklær, få de opp på loftet og få ned alt vintertøyet ?
Jeg må nok tenne noen stearinlys etterhvert tror jeg for å virkelig få kosestemningen inne
Ha en fin høstdag og takk for at DU tittet innom meg
post signature

3 kommentarer:

  1. For en herlig kasse!! Skjønner godt at du er glad i den! NYDELIGE detaljer på den også:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hei:) Tusen takk for koselig kommentar som jeg setter SÅ stor pris på:))
    Men så smart og kjempeartig bruk av kassen! Og den heeelt rette fargen!!Den passet godt der, og gjorde nytte også;)
    Ha en super uke videre Janne Lillian:)
    Gode klemmer fra Line

    SvarSlett
  3. Nydelig kasse. Jeg ønsker meg også slik,men vanskelig å få tak i så kanskje jeg må snerkre ei:)
    Evighetskalenderene er jo bare helt nydelige.
    Ønsker deg en fin kveld og ei forsatt god uke.
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett

♥ Takk for at du legger igjen en liten hilsen hos meg ♥