mandag 3. mai 2010

Pay it forward

Har du lyst på en gave fra meg de neste 365 dagene?

Jeg var så heldig å få være med på Hvit Glede sitt gavedryss. Tusen takk for lekker gave og ikke minst var den nydelig pakket inn. Siden det var storeprinsessa som hentet posten rakk jeg ikke ta bildet før pakken var åpnet *smiler*, og fikk dermed ikke tatt bildet av den nydelige innpakningen.


Nå er det derfor min tur til å sende pakker i posten til tre heldige mottakere
Dette er reglene:
De tre første som skriver en kommentar til dette innlegget vil i løpet av de neste 365 dagene motta en gave fra meg. Så må du lage et tilsvarende innlegg i din blogg og sende tre gaver videre til de med de tre første kommentarene 
Det blir spennende å se hvilke tre søte jeg får gleden av å sende en liten pakke til


Ha en flott mandagskveld
post signature

7 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne være med ♥

    Klem!

    SvarSlett
  2. Jeg har egentlig ikke så lyst til å være med (jeg er så dårlig til å få sendt avgårde pakker, sånn er det bare), men ville bare si at jeg er glad i deg - og at jeg ringer deg i dag! God klem!

    SvarSlett
  3. Hehe! Jeg slang inn kommentaren min, redd for at noen skulle snike i køen! Jeg er klar for å være med.. Så moro! Da har jeg nor å se frem til...

    Stor klem fra meg:-)

    SvarSlett
  4. Jeg viiiiill!!! Gikk det?? :-)

    SvarSlett
  5. Hei:)

    Så fin pakke! :)
    Du nevnte tidligere den nyåpna butikken i Skien. Kan du fortelle meg hvor den ligger henn? Har gått endel i gatene i byen, men finner den ikke jeg. tihi.

    Ha en fortsatt fin kveld
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  6. Takk skal du ha! Da skal jeg se om ikke jeg finner den en dag:)
    Klem

    SvarSlett

♥ Takk for at du legger igjen en liten hilsen hos meg ♥