lørdag 3. juli 2010

Nytt og gammelt























På torsdag var det handelens dag her Kristiansand, for mange er dette årets begivenhet.. Jeg må ærlig innrømme at jeg gledet meg jeg også *smiler* Jeg var i byen mellom to amminger fra kvart over syv til elleve og fikk med men litt godsaker hjem ♥ Både klær, nytt kamera (!!) og litt interiørstæsj--me like--

Denne S`en for Sarah var en av tingene som ble med hjem fra Hansen&Co, jeg er stadig på utkikk etter bokstaver, det setter en spiss på interiøret ♥


Evighetskalender fra Gave og Interiørhuset i Søgne. Den har blitt litt nedprioritert og har derfor ikke blitt hengt opp enda. Her er det fortsatt uteprosjekter som gjelder, men begynner omsider å se enden på de etterhvert ;o)

Mamma fant disse nydelige gamle krukkene til mel og paprika (?) på bruktbutikken der de bor. Liker å blande gammelt og nytt.














'








Se hva som har kommet i hus!! En skjønn liten maileg jente ♥ På tur til Annas Rom på Langenes måtte storeprinsessa få en gave. Hun var så flink til å ikke røre og falt pladask for denne skjønningen (eller var det mamman??) Den er iallefall følgesvenn om dagen og har vært med i  barnehagen den siste uka.

Nå er det ferie på alle mann her i heimen ♥ Vi nyter dagene, hverandre og sommertiden. Her på sørlandet har det vært nydelig vær den siste uka og flere av ukens middager har blitt inntatt ved strandkanten..mmm..sommer ♥

Ha en strålende dag du som er innom
post signature

12 kommentarer:

  1. Jeg var aldri i byen på handelens dag, men det skyldes ene og alene at akillessen er så vond ennå. Ellers hadde jeg nok tatt turen jeg også.
    Moro å handle litt.
    Så fine ting du viser!
    Jeg var på Annas rom her denne uken, for første gang. Der var det jammen mye fint:) Det blir ikke lenge til før jeg skal en tur igjen:)

    Det var egentlig litt deilig med en regnværsdag i dag, men i morgen... da vil vi ha sol igjen!
    Ha en herlig lørdagskveld. KLEM Vivian

    SvarSlett
  2. Hei ♥

    Sååå mye flott da :))) Og en kjempekoselig blogg ♥

    Ha en fin sommer videre..

    Klem klem :))

    SvarSlett
  3. Så mye koselig du hadde fått tak i, alltid gøy med noe nytt eller gammelt:-) ha en fin helg videre..klem Stinemor...

    SvarSlett
  4. Shopping er alltid gøy, nytt og gammelt er helt i min gate også... er jo faktisk blitt litt rift om god-sakene her i byen nå da, så gjelder å titte innom skrot-tor ofte har jeg skjønt!
    Ha en fin helg, hørtes jo bare nydelig ut med middager på stranda...ikke å forakte i sommervarmen.. Jeg har ikke ferie helt ennå, men ser veldig frem til det nå kjenner jeg;)
    Klem og klem

    SvarSlett
  5. Hei søta :-)

    Så mye fint! Jeg også elsker bokstaver, har foreløbig bare en M, men det skal nok bli flere!!

    Ingen røpelser enda nei, jeg må bare se til at det faktisk blir noe av, men det ser lovende ut altså ;-) Det blir nok offentlig gjort om ikke så lenge!

    Er du altfor nysgjerrig skal jeg sende deg en mail, hihi ;-)

    SvarSlett
  6. Så koselig blogg du har, la meg til
    som følger her... Ha en flott dag
    videre, klem fra Mette

    SvarSlett
  7. Å de nye boksene med mel og paprika var lekre.. SKikkelig kult design på de syns jeg!!!!
    Sikkert til paprikapulver?! Eller?! hehe:-) Søte uansett! Moro med litt nytt i hus, spesielt om det er gammelt..Klemmer

    SvarSlett
  8. Hei hei ! ♥

    Er veldig glad i bokstaver jeg også, flotte detaljer i interiøret. ♥

    Krukkene du fikk av mammaen din var kjempefine, gøy å finne slike skatter. :) Og jeg elsker maileg, har en liten familie her hjemme hos oss, kjempesøte ! ♥

    God klem fra meg ♥

    SvarSlett
  9. Hei søta!
    Jeg er ikke så mye innom nettet nå om dagen. Nå er det jo bare rydding og vasking som prioriteres:)
    Men vi sees i dag, og det blir koselig:)
    Glad i deg!

    SvarSlett
  10. Så fint det er hos dere-liker kjøkkenet ditt kjempegodt!

    Stor klem

    SvarSlett
  11. Hei hei:)

    Hihi...må le litt, godt å høre at det er flere som springer ut mellom to amminger;)
    Godt vi er så effektive når vi først setter i gang;)
    Kjempemasse fint du fant deg hvertfall, helt min stil:)

    Ha en deilig torsdagskveld:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  12. Titter innom med en klem og ønske om en god helg. :) Nyt disse deilige sommerdagene og kveldene ! ♥

    Goklem fra Anette ♥

    SvarSlett

♥ Takk for at du legger igjen en liten hilsen hos meg ♥