lørdag 25. september 2010

Bordet er ferdig ♥

Slik så bordet ut før jeg begynte på det. (ikke se på rotet bak...hihi) Naboen (som jobber på bruktbutikken) kunne ikke skjønne at vi drasset inn gamle møbler i nytt hus.. Hun skulle bare visst ;)
Jeg er superfornøyd med resultatet!! Vet ikke om det skal få stå her eller om det skal få komme ned i stua..


I helga er det storinnrykk med besøk fra østlandet. Storeprinsessa fyller 3år på mandag og det skal feires tre dager til ende ♥




Ønsker deg en strålende lørdag og
GOD HELG
post signature



7 kommentarer:

  1. Bordet ble kjempe fint! Nydelig med gamle vakre møbler.
    Ha en flott lørdag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Heisann!Hva slags maling har du brukt? Vi har et slikt bord også, men malingen har blitt veldig slitt på toppen..
    Det er mannemannen som har malt det, tror han brukte vanlig lady maling, eggehvit 80 glans..

    SvarSlett
  3. SYYYYYYYKT fint vennen!!!
    Misunnelig;)

    Marthe.

    SvarSlett
  4. Såå fint som bordet blei! Nydelig altså!
    (jeg har faktisk et nesten likt. Har kjøpt det for en stund siden, men ikke vist det frem enda, og mitt er foreløpig ikke malt... hysj det er en hemmelighet haha!)

    Så fint !!
    Ha ein fortsatt fin helg
    Klemmer Janne Merethe

    SvarSlett
  5. Så fint! Du er bare flink, Janne:) Synes det er veldig sprekt å male dette FØR barnebursdagen... Ser for meg at malingen kan få hard medfart da:) Men vi gleder oss!!!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen til prinsessa deres!
    Kos dere med bursdagsfeiring!
    Klemmer JM

    SvarSlett
  7. s m e l t
    ..For noen NYDELIGE ben det var på bordet ditt.
    LOVE IT..

    Supert flott resultat..

    Takk for titten :)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett

♥ Takk for at du legger igjen en liten hilsen hos meg ♥