søndag 28. februar 2010

God søndag ♥


Vil ønske alle en god søndag ♥


Det er så koselig med friske blomster i helga

Her i heimen har det vært besøk av mine foreldre i helgen. Det er godt med litt ekstra hjelp nå når det nærmer seg slutten og formen ikke er helt på topp. Dagene har gått med til kos og til å være ute i all snøen som har kommet. I og med at formen ikke er helt på topp blir det ikke mye interiør og blogging på meg, men jeg kommer sterkere tilbake.


Det ble laget snømenn utenfor stuevinduet slik at prinsessa kan stå inne og se ut på dem.
Nå har svigers hentet tulla slik at vi voksne kan slappe av litt, det er deilig!


Ønsker alle en fin søndag

post signature

9 kommentarer:

  1. Så koselige bilder!!

    Tusen takk for alle koselige kommentarer jeg får fra deg! Setter stor pris på det!

    Kos dere i helga!

    Ikke lenge igjen til prinsessa kommer nå ♥

    Klem!

    SvarSlett
  2. Det er så deilig med friske blomster! Og hvertfall deilig med hjelp fra besteforeldre. Både mine og kjæresten sine bor 5 min gåavstand fra huset vårt så vi ser dem mye :-)

    Ta vare på deg selv og ta imot all hjelp du kan få :o)
    Klem!

    SvarSlett
  3. Så fine blomster! Håper formen blir noe bedre før det braker løs med ny prinsesse i heimen:)

    Ha en fin søndag!
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  4. Heia vennen.
    Håper du får slappet av en hel MASSE. Nå må du jo ha litt ekstra å gå på.
    Vi får satse på at vi får truffet hverandre denne uka - hvis du ikke plutselig havner på hospitalet, da;)
    Jeg skal til Danmark i slutten av uka og handle siste rest av gaven til veslejenta deres:) Ønsker hun seg Green Gate påskeegg, mon tro?!? Ha, ha.
    Veldig, veldig glad i deg og ønsker deg alt godt.
    Godt vi kan holde kontakt via blogg, da, siden dagene går litt i ett;)
    Masse gode klemmer til deg!

    SvarSlett
  5. Nydelige blomster, elsker friske blomster jeg:) høres ut som dere har hatt en deilig søndag, herligt med familie som kommer å låner tulla litt slik at dere får slappet av litt..
    Ha en flott kveld! Klem Johanna

    SvarSlett
  6. Heihei!
    Innom deg for første gang, la meg til som følger med en gang like gjerne! Likte meg her;-)

    Friske blomster til helgen er nydelig. Spesielt nå på vinterstid syns jeg.. Lykke til med magen, håper du får hvilt og slappet godt av;-) God natt!

    SvarSlett
  7. Koslig blogg du har!

    Snømannen var superkul Ü

    Ha en fin mandagskveld!

    SvarSlett
  8. Så fine og stemningsfulle bilder.Koselig at du ville være med på min "Pay it forward". Om du sender meg adressen din på; maya_flem@yahoo.no så får du snart en pakke i posten :o)

    SvarSlett

♥ Takk for at du legger igjen en liten hilsen hos meg ♥