onsdag 28. april 2010

Jeg vant ♥


Jeg var så heldig å vinne i Elisabeth`s Hus sin giveaway. Premien var en lekker kopp med skål og en asjett fra kremmerhuset.
 ♥ Nydelig ♥

Jeg var også så heldig å få med noen nydelige og nostalgiske Sagen Vintage servietter.
♥Tusen takk♥



Idag er det grått og trist her på Sørlandet. Men skal likevel ut en tur på helsestasjonen med Sarah for å kontrollere vekta. Hun har, i likhet med storesøster, ikke gått like mye opp i vekt som det som er normalen. Derfor er det godt med en ekstra sjekk. Det skal sies at hun er veldig fornøyd, sover godt, smiler ler og spreller.  

Men først skal jeg kose meg med en varm kopp te i et nydelig krus, et varmt og godt pledd og det siste Bolig Pluss. Mulig jeg tenner noen stearinlys også for kosens skyld
 ♥

En god dag ønsker jeg deg


post signature



11 kommentarer:

  1. Åh, for en fin premie du vant! :-) Heldigen deg!
    Her i Sandnes er det også surt og guffent vær. Godt å være inne! Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hilsen til deg hos meg. Fikk endelig gjort noe med det:)

    Glad i deg - i dag også;)
    Gleder meg sånn til å gå ut på fredag. Tenk det, Janne, UT:)
    Tjo ho!

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Så fin premie! Heldige deg.

    Lykke til med veiing i dag. Her hadde vi det også sånn med Noah, måtte veie han mange ganger fordi han ikke la på seg. Men nå er han god og rund :)

    ha en flott dag. her er det også grått og trist
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  4. Så heldig du er, det var en kjempe fin premie!

    Ha en fin dag Janne, og lykke til med veiing :-)

    God klem fra Marlen

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye og for en flott gevinst! Håper det går bra hos legen i dag!

    SvarSlett
  6. Hei Janne Lillian :) Så koselig at du likte deg inne hos meg.. Og at du ville følge meg videre!

    Gratulerer, for en herlig premie!

    Ha en fortsatt fin dag/kveld!
    Klem fra Svingen!

    SvarSlett
  7. Hei! Det er visst fleire som har vinnarlukke! Så fin premie du også fekk! Håper du har kosa deg inne i dag! Her regnar det også.

    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  8. Nusselig kopp!

    -Men du må drikke fort, for det blir fort kaldt i sånn form! ;) -På en annen side tar den seg veldig fint ut på hyllen da :)

    Håper du ahr hatt en finfin dag i duskregnet!

    SvarSlett
  9. Den koppen er helt nydelig, sånn ønsker jeg meg også ! ♥ Hørtes veldig koselig ut å krølle seg sammen på sofaen med pledd, en deilig kopp te og Bolig Pluss. ♥ Håper det gikk greit på helsestasjonen i dag. ♥ Har en liten snupp her også som ikke legger på seg i racer fart, men er alikevel en blid og aktiv jente. ♥

    Tusen takk for gode ord inne hos meg, blir så glad. ♥

    Ønsker deg en nydelig kveld ! ♥

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  10. Så heldig du er som vant så fin kopp!
    Lekker* Sikker på at teen smaker estra søtt og godt! Mm...
    Håper sjekken med lille snupp gikk bra, og at været har vært som her FINT og varmt.. Nydelig* Klemmer

    SvarSlett
  11. Så nydelig premie du vant. Skikkelig fine og søte kopper :)

    SvarSlett

♥ Takk for at du legger igjen en liten hilsen hos meg ♥